De goochelaars van Dutch Magic zijn ook werkelijk overál inzetbaar. Tegenwoordig is magic hot en het wordt naast feesten, partijen, seminars en workshops steeds vaker ingezet als marketingtool voor merken, producten of bedrijven. Ook McDonald’s Nederland wist op een zeer originele manier magie in een nieuwe marketing campagne neer te zetten. McDonald’s bedacht SuperCrew, waarin zij hun medewerkers (inmiddels zo ruim 20.000) “testen” op hun skills. En dat wel op een hele bijzondere manier.

Dit met niemand minder dan goochelaar Peter Vogel, zeker geen onbekende bij McDonald’s Nederland (voor de kenners onder ons). Samen met de marketeers van McDonald’s Nederland mocht Peter Vogel niet alleen met zijn magic in dit filmpje pranken. ook dacht hij mee aan de verhaallijn en de invulling daarvan.

Peter Vogel heeft regelmatig dergelijke opdrachten, zo wordt hij regelmatig gevraagd om mee te denken aan reclames waarin wel een beetje magie gebruikt kan worden, is hij zelf regelmatig te zien als figurant in verschillende adverterials en is hij is tevens magic consultant voor Hans Klok

In dit filmpje is te zien of McDonald’s Table Service medewerker Siham de grappen van illusionist Peter Vogel overleeft?

Wij denken graag met u mee over magische tools, tricks en invullingen voor uw marketing uitingen, reclamecampages, advertorials en uiteraard ook allerlei soorten events en bijeenkomsten. Niets is onmogelijk bij Dutch Magic, we kunnen namelijk overal een magic touch aan geven.
Vraag gerust naar de vele mogelijkheden die wij met onze goochelaars en concepten te bieden hebben.

Voor meer informatie over goochelaar Peter Vogel dan kunt u dat op zijn portfolio lezen.

Menu